Vi söker dig som är en affärsdriven säljare och relationsbyggare. Du vill vara med och möta utmaningarna i det moderna hälso-eko-systemet, genom att bygga broar mellan aktörer. Tillsammans med kunden hittar vi digitala transformations lösningar som är centrerade kring patienten och samhällets medborgare.
Som Customer Success Manager bygger du långsiktiga relationer med företagets stakeholders och är den som har den främsta kontakten med företagets kunder. Du ansvarar för att identifiera möjligheter, skapa en strategi, koordinera och kontrollera försäljningsprocessen, hantera kundernas förväntningar och förhandla om kontrakt. Rollen kommer att till hundra procent fokusera på expansion och generering av intäkter. Du har har grundläggande förståelse för konceptuell och komplex försäljning och minst 5 års erfarenhet av att driva projekt/affärer med flertalet intressenter.
Det är en stor fördel om du har kännedom om och/eller erfarenhet av att ha jobbat med hälso- och sjukvården, kommunal vård- och omsorg, social omsorg och liknande.
Som Customer Success Manager ansvarar du bland annat för:
-Stödja utvecklingen av en svensk försäljningsstrategi för att säkra nya kunder.
-Presentera fördelar, funktioner och värdet av företagets produkter och tjänster för kunden och därmed påverka kundens affärsstrategi.
-Leda den strategiska affärsinriktningen och genomföra strategin.
-Ansvara för kundnöjdhet, bibehålla varumärkes trovärdighet och kundernas förtroende.
-Utveckla affärsmöjligheter och hantera lönsamma årliga orderingångar och försäljningsplaner för våra produkter och lösningar.
-Följa och främja en strategisk säljprocess.
-Utveckla och utöka konsultativa försäljningsrelationer med beslutsfattare inom kundens organisation och alla nivåer.
-Hantera kundrelationer, sätta tydliga kundförväntningar och kommunicera tydligt med företagets kollegor och kunder för att säkerställa en sömlös leverans och uppföljning.
-Hantera bud- och anbudsprocessen med interna och tredjepartsleverantörer.
Låter detta intressant? Hör av dig till Ulrika Nyberg med din CV och ansökan.
Ulrika Nyberg, uny@bondi.se, tel: 0708800407