FRUKOSTSEMINARIUM › Vi hälsar dig som är vd, styrelseledamot eller arbetar i en annan ledande befattning välkommen till Årets VD-frukostseminarium den 22 oktober. Då bjuder vi dig på en god frukost och du får lyssna till när Katarina delar med sig av sina erfarenheter kring Tickets resa samt hennes syn på VD:ns roll för att skapa ett företag med ett starkt varumärke, stark gemenskap och inte minst – en stor portion jäkla anamma.
"Ticket lever i en värld där konkurrensen är stenhård och marginalerna mycket låga, och jag älskar att alltid behöva vara lite på tårna. Många av våra konkurrenter ser försäljning av resor endast som en transaktion. Jag tror att kundfokus och service är något som alltid lönar sig i slutändan, och hos Ticket är kundlojalitet något centralt som vi har med oss i allt vi gör. Som VD är det min uppgift att se till att Tickets klimat är tillåtande, energigivande och hela tiden med höga ambitioner att tillsammans bli lite bättre, hela tiden", säger Katarina Sjögren Petrini.
Se vinnarintervjun med Katarina här
|